Greenhouse Group zoekt 25 nerds voor ontwikkeling slimste ideeën van Nederland

Campus-achtige broedplaats voor de werkelijkheid van morgen

21 NOVEMBER 2013, EINDHOVEN
Het in Eindhoven gevestigde Greenhouse Group, de overkoepelde organisatie van zes bedrijven in het digitale speelveld, zoekt met spoed 25 stagiaires. Greenhouse Group, dat al zeer intens samenwerkt met diverse hogescholen en universiteiten in de regio, is op zoek naar studenten met een marketing, design of ICT opleiding. Hardcore geeks die, net als de medewerkers bij Greenhouse Group, de term ‘nerd’ dragen. Studenten die geïnteresseerd zijn kunnen voor meer informatie kijken op www.werkenbijgreenhousegroup.com/#stage

Eline Coret-Loven, verantwoordelijk voor de begeleiding van stagiaires: “Waar andere organisaties niet altijd staan te springen om studenten te begeleiden, hebben wij een programma opgezet en zoeken wij er zoveel mogelijk. Online marketeers, hightech ontwikkelaars, creatieven die dol zijn op innovatie, betrokkenheid tonen en in zijn voor een lolletje. Die niet schrikken van de term nerd. Omdat dit de nieuwe helden zijn, waarvan wij denken dat we ze de middelen én de kennis moeten bieden om hun dromen te realiseren”.

Greenhouse Group Labs

Naast een stage binnen één van de zes bedrijven, biedt Greenhouse Group de mogelijkheid om te werken aan opdrachten waarbij gebruik wordt gemaakt van de meest innovatieve technieken van dit moment. Om niet alleen trends te signaleren maar er ook actief mee aan de slag te gaan, heeft Greenhouse Group speciaal voor studenten een broedplaats voor de werkelijkheid van morgen opgericht. Denk hierbij aan Virtual Reality met de Oculus Rift, NFC Technology, Neuroscience, Machine Learning en Raspberry PI. Als stagiair bij Labs onderzoek je de relevantie van deze ontwikkelingen voor de online marketing wereld.

Baangarantie

Eline vervolgt: “Natuurlijk kunnen wij geen banen garanderen als gevolg van een stage. Maar feit is wel dat van onze laatste afstudeerders, 70% bij ons in dienst is getreden. Greenhouse Group biedt studenten de ultieme kans om op de eerste rang te zitten als het gaat om nieuwe ontwikkelingen en zelfs het digitale speelveld mede vorm te geven! Een ideale manier om te pionieren.”

Om met de opdrachten aan de slag te kunnen, zoekt Greenhouse Group per januari 2014 weer 25 studenten. Kijk voor de stageopdrachten op www.werkenbijgreenhousegroup.com/#stage